Branche: Verkehr
Agentur: Biografica
Quelle: www.biografica.org
11.4.2015


Aena Visual Language.




The new identity for Aena is born as a result of its current situation, the separation from air navigation duties now controlled by Spain’s state owned company Enaire and its IPO. Taking as a starting point the logo designed by Estudio Mariscal, we have created and structured a new visual language: a graphic system to meet the multiple needs of a company such as this.

 

Weiterlesen…









Letzte Nachrichten

Expressive Brandings bis fast kein Design – große Kontraste auf der CXI in Bielefeld.


Neues Corporate Design für Heilbronn.

Flaschenweise Ismaning: Design für ein neues Charakterbier.

„Die Zukunft gehört allen“: Opel präsentiert neues Markenversprechen und Logo.

Idorsia – neue Marke, bereit für den Börsengang.



Ähnliche Nachrichten
Birmingham Airport: New brand identity

London Luton Airport kicks off transformation with new identity.

Düsseldorf Airport erhält ein neues Design.

Der Flughafen München mit neuem Markenauftritt.