Branche: Hochschule
Agentur: thonik
Quelle: www.thonik.nl
12.12.2012


Pre-launch identity HKU.




The new house style was prompted by the official name change from the Hogeschool van de Kunsten Utrecht (Utrecht School of the Arts) to HKU. The twenty-five-year-old logo is being replaced with a new one: three powerful letters forming a core in an infinite grid of connections and possibilities to create a dynamic house style.  As early as 1996, also in Utrecht, Thonik experimented with a dynamic house style for the Centraal Museum. A simple logo with five Cs was broken open in communications and spread over the image.

 









Letzte Nachrichten

Solothurner Filmtage.


In constant change: The Norwegian Film School.

AACA: Clarify complexcity.

Neue Corporate Identity für Baugeld Spezialisten.

Sbanken: Bank made simple.



Ähnliche Nachrichten
Neues Corporate Design für die pädagogische Hochschule Graubünden

Neues CD für die Technische Universität Dortmund

A new identity for EMSCom.

Promovieren im Design – ein Kinderspiel?

FH Düsseldorf erhält neuen Namen und neues Corporate Design.

Die Ruhr-Universität gibt ihrem Leitbild ein neues Corporate Design

HfG Karlsruhe gewinnt HfG Karlsruhe gewinnt Wettbewerb mit »Rheiner, das Rhino«

Uni Bielefeld: Neues Erscheinungsbild

FH Bielefeld: Einheit in Vielfalt – Neues Corporate Design

Das neue Erscheinungsbild der FH Mainz