Branche: Kultur
Agentur: Bond
Quelle: bond-agency.com
1.12.2015


Repositioning Helsinki Philharmonic Orchestra.




Helsinki Philharmonic Orchestra wanted to reposition its brand in order to strengthen the brand image and overall experience. In a series of workshops the new positioning and identity was crystallized; the power and energy of the music is the orchestra’s driving force. The new visual identity brings alive Helsinki Philharmonic Orchestra’s core, all 102 musicians, in both logo and photographic concept. Get ready for some big bang therapy!









Letzte Nachrichten

Visuelle Identität für das Vertical Geopolitics Lab.


Saffron rebrands The Australian Drug Foundation.

Hyundai jetzt weltweit mit komplett neuem Sound Branding.

SF Bio.

Devonshire Quarter: Where the Arts, Sports & Business meet.



Ähnliche Nachrichten
Neuer Markenauftritt für die Deutsche Oper Berlin.

Neues Corporate Design für das Städel Museum Frankfurt

Vier Säulen bilden das neue Logo der Opelvillen.

Re-design of the Brighton Dome and Brighton Festival brands.

Rebranding the English National Ballet.

Irma Boom designs new Rijksmuseum house style.

Gewandhaus Leipzig: Wahre Freude ist eine ernste Sache.

150. Geburtstag des Künstlerfürsten Franz von Stuck.

Pierre di Sciullo / bureau Qui Résiste winnaar pitch Stedelijk Museum

Museum of London takes on a new identity