Branche: Hochschule
Agentur: thonik
Quelle: www.thonik.nl
12.12.2012


Pre-launch identity HKU.




The new house style was prompted by the official name change from the Hogeschool van de Kunsten Utrecht (Utrecht School of the Arts) to HKU. The twenty-five-year-old logo is being replaced with a new one: three powerful letters forming a core in an infinite grid of connections and possibilities to create a dynamic house style.  As early as 1996, also in Utrecht, Thonik experimented with a dynamic house style for the Centraal Museum. A simple logo with five Cs was broken open in communications and spread over the image.

 






















Letzte Nachrichten

Volkswagen zeigt neuen Markenauftritt und Logo.


Transmission Roundhouse.

rɘ―inc

Futurium: Morgen beginnt heute.

Martermühle Corporate Design.



Ähnliche Nachrichten
Neues Corporate Design für die HTWG.

Promovieren im Design – ein Kinderspiel?

Uni Bielefeld: Neues Erscheinungsbild

A new identity for EMSCom.

Das neue Erscheinungsbild der FH Mainz

Neues Corporate Design für die pädagogische Hochschule Graubünden

Neues CD für die Technische Universität Dortmund

The Pew Center for Arts & Heritage

Die Ruhr-Universität gibt ihrem Leitbild ein neues Corporate Design

The New School.