Branche: Hochschule
Agentur: thonik
Quelle: www.thonik.nl
12.12.2012


Pre-launch identity HKU.




The new house style was prompted by the official name change from the Hogeschool van de Kunsten Utrecht (Utrecht School of the Arts) to HKU. The twenty-five-year-old logo is being replaced with a new one: three powerful letters forming a core in an infinite grid of connections and possibilities to create a dynamic house style.  As early as 1996, also in Utrecht, Thonik experimented with a dynamic house style for the Centraal Museum. A simple logo with five Cs was broken open in communications and spread over the image.

 






















Letzte Nachrichten

SIS, Swedish Institute for Standards.


Neues Corporate Design für die Klassik Stiftung Weimar.

Mediengruppe Oberfranken – Eine Gruppe, viel Dynamik.

Globale Markenführung - Creative Excellence. Impressive Simplicity.

MLL Münchner Leukämielabor: Positionierung und Corporate Design.



Ähnliche Nachrichten
FH Düsseldorf erhält neuen Namen und neues Corporate Design.

abk: neues Corporate Design und neue Hausschrift.

Promovieren im Design – ein Kinderspiel?

Die Ruhr-Universität gibt ihrem Leitbild ein neues Corporate Design

A new identity for EMSCom.

The New School.

The Pew Center for Arts & Heritage

Neues CD für die Technische Universität Dortmund

Uni Bielefeld: Neues Erscheinungsbild

Neues Corporate Design für die HTWG.