Branche: Hochschule
Agentur: thonik
Quelle: www.thonik.nl
12.12.2012


Pre-launch identity HKU.




The new house style was prompted by the official name change from the Hogeschool van de Kunsten Utrecht (Utrecht School of the Arts) to HKU. The twenty-five-year-old logo is being replaced with a new one: three powerful letters forming a core in an infinite grid of connections and possibilities to create a dynamic house style.  As early as 1996, also in Utrecht, Thonik experimented with a dynamic house style for the Centraal Museum. A simple logo with five Cs was broken open in communications and spread over the image.

 






















Letzte Nachrichten

Three Six Zero.


City of Vienna: Der Mensch in der Mitte.

Die neue Energie­marke der GELSENWASSER AG.

Neues Branding für die Stuttgarter Silberpfoten.

Global Cement and Concrete Association: Beton – alles andere als Grau.



Ähnliche Nachrichten
FH Düsseldorf erhält neuen Namen und neues Corporate Design.

Das neue Erscheinungsbild der FH Mainz

New identity Holland Festival.

Neues CD für die Technische Universität Dortmund

The Pew Center for Arts & Heritage

Die Ruhr-Universität gibt ihrem Leitbild ein neues Corporate Design

FH Bielefeld: Einheit in Vielfalt – Neues Corporate Design

Neues Corporate Design der Leibniz Universität Hannover entsteht

Neues Corporate Design für die pädagogische Hochschule Graubünden

Promovieren im Design – ein Kinderspiel?