Branche: Hochschule
Agentur: thonik
Quelle: www.thonik.nl
12.12.2012


Pre-launch identity HKU.




The new house style was prompted by the official name change from the Hogeschool van de Kunsten Utrecht (Utrecht School of the Arts) to HKU. The twenty-five-year-old logo is being replaced with a new one: three powerful letters forming a core in an infinite grid of connections and possibilities to create a dynamic house style.  As early as 1996, also in Utrecht, Thonik experimented with a dynamic house style for the Centraal Museum. A simple logo with five Cs was broken open in communications and spread over the image.

 






















Letzte Nachrichten

Neuer Markenauftritt für die Schweizerische Gesellschaft für Marketing.


New brand identity for FOMO.

AHI: re-imagining the brand’s identity in its entirety.

Braunschweig: Überarbeitung des Corporate Designs.

Transforming Russia's digital landscape.



Ähnliche Nachrichten
abk: neues Corporate Design und neue Hausschrift.

Neues Corporate Design für die pädagogische Hochschule Graubünden

The New School.

FH Bielefeld: Einheit in Vielfalt – Neues Corporate Design

Die Ruhr-Universität gibt ihrem Leitbild ein neues Corporate Design

A new identity for EMSCom.

New identity Holland Festival.

FH Düsseldorf erhält neuen Namen und neues Corporate Design.

Uni Bielefeld: Neues Erscheinungsbild

Neues CD für die Technische Universität Dortmund