Same Flights, New Heights – Re-design of the Scandinavian Airlines SAS.

CXI Konferenz | Juni 2017


CXI 17 – Corporate and Brand Identity Conference
23.6.2017

 

CXI 17 started with a real take-off, straight into the world of strategic brand positioning with Bold and SAS Airlines. Didrik A. Fjeldstad from SAS, Adrian Nilsson and Marcus Gärde (both from Bold Stockholm) took us on the same customer journey SAS passengers go on when they enter the online search portal and look for suitable flights and providers.

 

www.cxi-conference.org
FH Bielefeld, 2017

 

 



(Bisher noch keine Bewertungen)



Ähnliche Artikel
Wrapp: design overhaul and new service strategy.

Vier Säulen bilden das neue Logo der Opelvillen.

Blue Ridge Foundation New York

A brand's real value is nothing, except in the eye of the beholder

Stan Hema entwickelt die Marke Deutsch-Französisches Jugendwerk

Verband der Selbständigen Design-Studios (SDSt) veröffentlicht PITCH-Praxisleitfaden

Neues Erscheinungsbild für die Deutsche Digitale Bibliothek.

Enel rebrands as an open power business.

Neue Markenschrift für Volkswagen.

TACA Lanza Nueva Imagen, Campaña y Servicios